FANDOM

Una'riazun, znany także jako Sadler, Prorok (ur. 22 stycznia 789 rok E.W), były Generał pochodzący z Khat'ni, członek Wielkiej Rady Robotników, były organizator protestów, paradoksów. Odpowiedzialny za zabójstwa i egzekucję na Super Predatorach, przyszedł na świat 798 roku, wielbiciel i krwawy morderca, czasami ma problemy z psychiką, przez co jego rodzina jest załamana. Ostatecznie wygrał Wielką Wojnę, jednak Super Predatorzy wykorzystują zemstę, polując na Sadlera. Jego najlepszym doradcą jest Wolf, który również był jego byłym terapeutą. Owiany w ogromną szatę, pokazującą jego ogromną władzę, sprawuje władze nad 50 osadami, głowa państwa Prowincji Wyzwolenia. Jego podróż zawierała wiele przygód, opisanych zostało ponad 12 ksiąg o jego przygodach, w tym 4 z nich są ,,fałszerstwem", lub legendą. Uważany jest za bohatera narodowego, w wielu dziedzinach nauki jest to tylko teorią. Zamieszkiwał w pałacu przez 2 lata, po czym wrócił do starego domku w którym mieszkał ze swoją rodziną, po zabiciu Gamuy powrócił na Wyspy Czeluści na wojnę.

Szczegóły Edytuj

Jest w połowie Fuzją Dusz, co pozwala mu na podnoszenie obezwładnionych ciał do góry, i robienia z nim co mu przyjdzie do głowy, potrafi także syntezować różne głosy, odtwarzać je w wyznaczonym tempie, szybkości. Jego specjalne bicze, które ma przymocowane do podręcznego komputera, dodają mu oryginalności, jak i szybkiego ataku. Jego tron jest zbudowany z kości królowej Ksenomorfów, oparcie z wygładzonej głowy Królowej, a siedzenie i pozostałe części są wykonane z torsu Ksenomorfa. Jego bicze potrafią szybko odrywać kończyny, a przy dosyć krótkim skupieniu, nawet głowę!

Wygląd i życie polityczne Edytuj

Sadler farbuje włosy, oficjalnie nie jest to potwierdzone, ale jego naturalny kolor jest nieznany. Posiada on włosy koloru śmietankowego, oraz skórę pomarańczową. Czasami nosi szaty, lecz jest to rzadkie, posiada wiele pomników. Jest sławny i wszelce popierany, dzięki jego skromności i bojowości, radzi sobie znakomicie w politycznych trybunach.

Legendy Edytuj

Legendy są dosyć ciekawe, do dziś niewiadomo czy są one prawdziwe, a sami twórcy są w zamyśleniu. Sam Sadler nie ujawnia tych sekretów, powiada on, że gdy wynikną one do życia publicznego, Sadler nie będzie już taki sam, jak był.

Galeria Edytuj