FANDOM

Siły Specjalne ToborAski, napadnięcie wojsk Czeluści na Wymiar Ziemski, zwłaszcza na Europę oraz Amerykę, spowodowało ogromny kryzys, linie ToborAski jak ich nowoczesnych modeli zaawansowanych humanoidalnych robotów, miały służyć w zastąpieniu człowieka w życiu codziennym, jednak Shinnok - Starszy Bóg całego świata i mroczności, wywołał linie na negatyw, po zaatakowaniu na Siły Specjalne, obroniły się one, i stworzyły modele LK, SGS - głównym cyborgiem był SGS-9LK, posiadający wiele plików i danych. Triborg zawładnął Ziemskim Wymiarem, wpychając tam tysiące prototypów modeli.
Winner

Rok 2081, Dzień Sądu się zaczyna, a drużyna SGS-S-9 wygrywa, oto zdjęcie pokazujące dominację nad mutant-ksenomorfem.

Modele Edytuj

  • SGS-200 Models
  • SGS-100 Models
  • LK-100-1000 Defualt Models
  • LK-200 Models
  • Genetic Cyberdine ModelsBeta2150

Historia Edytuj

Dzięki niesamowitym plikom, przesłanym przez Chińskie Badawnictwa komputerowe firmy Outtell znajdujące się na terenie Japonii, kolonizowały swoje badawnictwa na tereny Zachodniej Afryki, tam znaleźli specjalny materiał który wykorzystywany jest do obudowy komputerów gamingowych w przyszłości jak i normalnych notebooków, komórki w danych urządzeniach przepływały szybko, a organizmy były bardziej rozumne. W Afryce skonstruowano pierwszego LK'a, Cyraxa. Miał on służyć jako kapitan dla ruchomych wieżyczek firmy która skonstruowała już GLaDOSa, dzięki temu przebiegłość ataku była znacznie skuteczniejsza, dziś LK'i jak i SGS'y i inne prototypy produkują się masowo, aż do 2097 roku.

Galeria Edytuj