FANDOM

Pepe

Sadler w wersji memowej, tak... Jest smutny bo go nie lubisz i wyzywasz od mangozjebów! ;(

Rzaba2

Mariusz - jeden z przyjaciół Sadlera, aktualnie piekarz z dochodami 2,300$ miesięcznie.

Rzaba3

Stefan - bardzo smutny, zapoznany z bronią.

Rzaba4

Szrek - najwierniejszy i bardzo unikatowy.

Rzaba5

Toaster-kun - Lubi pić dużo alkoholi, bardzo towarzyski

Rzaba7

Bachoonwurstoman - Miłośnik mięsa

Rzaba8

Bigfagmanot - nie wiem co o nim napisać.

Rzaba9

Pani Płaziosz - jedna z niewielu rzabich kobiet.

Rzaba10

'Lil Smoke - uzależniony od palenia

Rzaba11

DOPEDANK - Jeden z najpotężniejszych rzabich bohaterów.

Rzaba12

Dolan Frożin - Dolanizedowy Sadler

Rzaba13

Gangbang - Najbogatszy frożin.

Rzaba14

...drugi najbogatszy - Memelon

Rzaba15

Bluescreenowy Towarzysz - zawsze dostaje errory :(

Sadler Liściasty Pierwszy - Król i wyzwoliciel 100,000,000,000,000,000,000,000,000,000 RZUŁWI które chowały się w liściach i innych zakamarkach. Pojawił się na Polskim Serwerze Anime, penetrując swoje marzenia w dojściu do swojej niesamowitej kariery króla. Uważany za jedną z najważniejszych postaci światowych królestwa mangozje.... Mango... Mangofanów Polskiego Serwera Anime... tak... ekhem... Sadler założył organizację dla fanów AVP, nazywała się Liga Predatorów, przez stałych szlachciarzy (Hamster, Wafel, itp.) nazywane LP, jako pierwszy dołączył do nich AxToN, zapalony fan okultyzmu, oraz średniak w znajomości uniwersum Obcego oraz Predatora.

Samo LP zmieniło karierę Sadlera, nakierowywując go na niesamowite sukcesy serwerowe, takie jak na m.in PRL'owym serwerze, nabierając karierę Ministra Zdrowia Berrycountry, po dosyć szybkim powrocie na PSA, wszystko się zmieniło... Z 20-30 graczy zmieniło się na 5-10 po południu. W nocy praktycznie cisza, równie mogli tam wbijać gracze najwyższego stopnia, (xlukasz24 - założyciel serwera) Serwer ten rozwijał się zaje... niesamowicie szybko, z dniami znikały tam wątki mang, anime, lub równie lubianego przez Sadlera - Vocaloidu. Spotkała go również zabawa z PSZ, KFC Team lub jak kto woli - Kebabiarnia Team, serwer był swego rodzaju unikatowy, ze względu na jego skromność, oraz jakże niesamowitą ekipę.

Sadler odkrył ciekawy serwer, tam LP (Liga Predatorów) zrewolucjonizowała się do poziomu niesamowitego, aż 10 anonimowych członków (do dziś zapomnianych) mieściła się w bardzo skromnej organizacji fanów AVP.

Serwer Horusa, na którym niejacy fani przełomowej gry ,,The Last Of Us" przyjęli bezproblemowo spragnionego wrażeń Sadlera.

Sadler był zachwycony pobytem, jednak jak każdy wie, że każda dobra rzecz musi się kiedyś skończyć...

Emigracja do PSLZ była jednym z bardziej kontrowersyjnych podróży...

Jednak nie było aż tak źle, Sadler dzięki jego niesamowitymi ,,zdolnościami" dobiegł się o stanowisko Aspiranta w SFPD na tym oto serwerze. Zrewolucjonizowany został także system LP, grupa zaczęła używać swego rodzaju motocyklów, które miały odwzorowywać ,,ścigacze", które były fanowskie, i o dziwo nie pojawiły się w żadnym fanonie związanym z AVP.

Inspektor generalny, którego nick pozwolimy zachować sobie do ksiąg najlepszych przyjaciół Sadlera, z nerwów, szantażowania właścicielami, RConami, adminami, modami, nie mógł wytrzymać, i załamany awansował mnie na Inspektora generalnego, oczywiście, było to trudne by zapanować na stróżami prawa, gdzie ponad 30 graczy to jacyś gangsterzy. Sadler szybko zregyzgował z jego posady, i postanowił kontynuować swoją podróż.

Dotarł on na 1 edycję NPSNZ, do dziś znanego jako NPSNZ (również), skromny zapalony fan serii FNAF, która w tam tych czasach się dopiero rozwijała, oraz niewinny fan... czegośtam. Ta mała grupa wiedziała, że dzięki Sadlerowi serwer wpnie się wyżej niż jakikolwiek inny.

...skoczmy teraz do 3 edycji Niesamowitego Polskiego Serwera Najlepszej Zabawy(NPSNZ), Sadlerowi coś utknęło w głowie... Przypomniał sobie całą dobrą ekipę na serwerze PSA... Nie mógł tak tego zostawić, oburzony powrócił na serwery PSLZ, NPSNZ, PSZ, by powiadomić swoich przyjaciół, że musi... musi szukać kogoś, z kim był bardzo związany.

Szukał latami, miesiącami... I wtedy pojawiło się tzw. zniknięcie Sadlera....

Po szybkim powrocie by zebrać graty i zobaczeć jak trzymają się jego kumple z pozostałych serwerów, dostał bzika na tzw. Vocaloidzie, który do dziś niesmacznie wspomina.

Około 5 miesięcy później, wrócił z niesamowicie dobrymi wiadomościami - Ekipa PSA się znalazła, i wszyscy żyli w zgodzie.

Jednak nie... To nie było tak szybko... Po powrocie do PSZ, znanego wtedy jako KFC Team, żył równie spokojnie.

Akcje rozgrywane na serwerze pozwolimy sobie zachować w Archiwach Niesamowitej Zabawy Wodza Sadlera.

Po długim powrocie na NPSNZ, Armia Pepe Froga przejęła Sadlera, zaczął on być memiarzem.

Memiarska strona zrelaksowała Sadlera i pozwoliła mu odpocząć od subkultury Otaku.

Spotkał również Utratexa, który miał identyczne zainteresowania... No... niedokońca, tak jak Sadler. Do dziś są jednymi z najlepszych kumpli.

Po powrocie na Xenopedię, zrobił swoje. Obrzucony wieloma medalami, odznakami, dotarł na 1 miejce w rankingu Xenopedyjnym, trzymał się tak przez kilka miesięcy.

Spadł z posady 1 miejsca, przez niesamowitych zbrodniarzy wojennych (nie licząc Arkadiusza, właściciela tej zajebistej wiki)

Zrezygnował również z posady biurola-admina na Wiki, do dziś nie ma go ani na MTA, ani na innych grach...

Nadzieja kwitnęła, jednak nie na szybko. Mieszany Sadler nie dawał mu spokoju. Dziś sytuacja jest spokojna.... Ale wszystko może zdarzyć się z ukrycia....