FANDOM

Sadler, samochód jak i legenda miejska, był zbawicielem wielu ludzi, jego popularność wzrosła na zlocie pojazdów który odbył się w 1969.

Historia Edytuj

Wczesna młodość Edytuj

Sadler urodził się w wiosce Fort Carson, niedaleko Area 51 i Clucking Bella, w młodości chodził tam z innymi kolegami by wykonywać psikusy sprzedawcom. Sadler w tym wieku sprawiał wiele problemów, jednak rodzice nadal go kochali. Sadler dorastał ekspresowo, niektórym zdawało się że będzie olbrzymem. Musiał pomagać swojemu ojcu - Dune'owi, który pełnił dużą rolę w wychowaniu Sadlera.

Młodość Edytuj

Sadler uczył się bardzo pilnie, choć dosyć niechętnie, w tym okresie był najbardziej towarzyski ze wszystkich samochodów. W roku 1944, sprowokowała go wycieczka do Europy, w tymczasie odgrywała się II Wojna Światowa, we Francji.

Nastoletni wiek Edytuj

Sadler szykował się do matury bardzo skromnie, wyrastały mu już pierwsze zderzaki, i dojrzewał. W roku 1953 wyemigrował do Ameryki Południowej zapominając o zdarzeniach z młodości. Tam poznał Washingtona i Stafforda.

Dorosłość Edytuj

Wraz ze Staffordem i Washingtonem mieszkali ze sobą. Poznał również Bravurę i Waltona. W roku 1969 zakończył podróż w Meksyku, powrócił później do Stanów Zjednoczonych, do rodzinnej miejscowości Fort Carson. Zaskoczony zlotami, postanowił się zapisać.