FANDOM

Robo3

Smutny robot.

Hazhdon

Uśmiechnięty robot patrolujący centrum.

Jer

Model robotu z 2071 roku, aktualnie najlepszy i najbardziej uczuciowy.

Robot Miejski LK-04-04 - jednostka patrolowa LK-04-04, mająca na celu patrolowanie ulic, powstały rówież wersje bojowe, które potrafiły zabić chociażby człowieka. Wspomagany był silnikiem ctOS, a w nowszych wersjach przez ToborAski.

Stany Edytuj

Robot ten, posiada wgrane uczucia ludzkie, dzięki czemu może wyrażać smutek, płacz, zazdrość, zdziwienie, uśmiech, śmiech.

  • Uśmiech - podstawowe uczucie, każdy exploit musi je mieć obowiązkowo wgrane.
  • Śmiech - robot, posiada wgrany skaner, przez co widzi. Dzięki czemu gdy osobnik w pobliżu zrobi głupią minę, opowie zrozumiały żart - Robot zacznie się śmiać.
  • Neutralność - gdy robot zostanie pacnięty, obrażony, robot będzie miał niebieską minkę, i powoli będzie odjeżdżał od osobnika, który go obraził.
  • Smutek - po jakimś czasie robot nie wytrzymuje, i jak najszybciej odjeżdża od osoby która obraziła robota.
  • Stan Bojowy - gdy robot zauważy przestępstwo, w którym widać krew, robot krzyczy by cywile uciekali, a wokół siebie uruchamia tryb bojowy, z główki wyskakuje mu pistolet maszynowy ostrzegający przestępcę, gdy przestępca podejdzie, robot wybucha i ogłusza przestępcę, jednocześnie wzywając na miejsce policję.
  • Stan Tchórza(wyjątek) - niektóre roboty są ,,tchórzami", więc nie potrafią atakować ani wybuchać, w tym stanie robot krzyczy by uciekali cywile, ale nie wybucha tylko wykonuje osłonę dymną.
  • Stan ,,Ole-ole!" - garstka robotów posiada możliwość taranowania przestępców.
  • Filtrujący - Gdy zauważy osobę żeńską, podjeżdża do niej i pokazuje w oczkach serduszka.
  • Taneczny - Gdy robot będzie miał wokół siebie duży tłum, a trochę wolnego miejsca wokół, zaczyna tańczyć i ,,beatboxować".
  • Pocieszający - Gdy robot zauważy smutną osobę, podjeżdża do niej i pociesza, gdy to nie zadziała lub osoba będzie go wyzywać, z jego główki wyskoczą róże i kartki z motywacjami.

Wgrane zdania, teksty Edytuj

  • Cześć.
  • Heeej!
  • Jesteś piękny!
  • Dziękuje za skan.
  • Mówisz dobre żarty, oto mały podarunek.
  • Rozumiem twój problem...
  • Dostaniesz nagrodę!
  • Joł, joł, joł.
  • Wszystko w porządku?
  • UCIEKAJCIE! UCIEKAJCIE!
  • Proszę mnie nie bić! :(
  • Eeeeeeeee! ;(
  • Przyznaję randomowo osobnika, by cię skanować.
  • Dzięki za skan, poczułem się lepiej.
  • Pozwól mi się zeskanować.
Łęb

Budowa głowy Edytuj

1. Główny generator odbioru bodźców siatkowych - służy do generacji sztucznego obrazu widocznego przez skanery zewnętrzne.

2. Główna powieka skaneru - służy do ochrony skanera bodźców siatkowych oraz utrzymuje równowagę skanu.

3. Wyświetlacz odbiornikowy bodźców powieki - służy do odbijania pola widzenia robota, i dopracowywuje ostrość obrazu.

4. Obudowa wyświetlacza - służy do ochrony i dodania wyglądu robotowi, nie wykonuje żadnych zmian w wzroku robota.