FANDOM

Panna Karolina – postać do serii Auta. Jest młodszą siostrą panny Fritter.

Osobowość Edytuj

Panna Karolina jest zupełnym przeciwieństwem swojej starszej siostry: jest miła, łagodna i spokojna, przez co nie stała się zapaśniczką. W obronie własnej, lub swoich bliskich, potrafi jednak być ostra.

Historia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Panna Karolina, jak była dzieckiem interesowała się bitwami pojazdów, podobne jak jej starsza siostra. Wyciągała lalki i udawała że to są dwie bijące się zapaśniczki. Robiła to również z panną Fritter. Starsza siostra jednak nie umiała się bawić i tak ostro się bawiła, że psuła siostrze lalki.

Technikum Edytuj

Gdy Karolina była nastolatką, znudziły jej się zapasy i poszła do technikum. Lubiła imprezy, jednak często na nich stała z boku. Poszła na kierunek gastronomi.

Spotkanie z Zygzakiem McQueenem Edytuj

W 2017 roku panna Karolina spotkała sławną wyścigówkę- Zygzaka McQueena. Gdy dowiedziała się że jej siostra atakowała go i Cruz Ramirez, przeprosiła go i kazała swojej siostrze uczynić to samo, co ta uczyniła.

Atak profesora Zundappa Edytuj

Profesor Zundapp wydostał się z więzienia i postanowił odnowić swoją organizacją przestępczą. Stwierdził że baron Smardz-Rychły jest już za słaby i zastrzelił go. Panna Karolina była świadkiem tego zdarzenia. Zundapp nasłał na nią dwóch płatnych morderców. Panna Fritter zajęła się nimi. Zabiła jednego, ale drugiego tylko zraniła. Ten chciał zastrzelić cieszącą się z wygranej Fritter. Karolina widząc to szybko naskoczyła na bandytę. Po akcji przyjechał Sean McMission i wziął zwłoki złoczyńców by je roztopić.