FANDOM

Martin Ashton – postać do serii Auta. Jest on płatnym mordercą.

Historia Edytuj

Dzieciństwo Edytuj

Rodzice Martina nie są znani. Wiadomo że go wychowała ulica. Początkowo pracował dla pewnego chciwego tira, kradnąc dla niego portfele innych pojazdów.

Jako dorosły Edytuj

Gdy dorósł zdał sobie sprawę że tir, dla którego pracuje nie docenia go. Oburzony tym zaczął się buntować. Stoczył z nim bitwę, w której wyjął jego pistolet i zastrzelił go.

W kryminale Edytuj

Wkrótce Martin postanowił zrobić napad na bank, gdzie zabił dwóch policjantów. Trafił do więzienia z którego szybko uciekł, pozostawiając paru martwych policjantów. Od tego momentu w Londynie przez chwilę zrobiło się o nim głośnio.

Praca dla Zila Edytuj

Pewnego dnia wynajął go do pracy pewien podejrzany wrak znany jako ,,Zil". Dał mu propozycję współpracy. Miał wykonywać wszystkie jego polecenia. Na liście do zabicia była dwójka tajnych amerykańskich agentów: Rod ,,Rumak" Spoiler i jego dobry kumpel Leland Davis, mieli stać się ofiarą. Gdy ci wjechali w wąską uliczkę, Martin strzelił do Lelanda. Ten padł martwy. Rod zaś został tylko postrzelony i stoczył walkę z bandytą. Był dosyć silny. Ashton prawie że przegrał, ale wyjął paralizator i wbił go w blachę Rodowi. Ten krzyczał z bólu. Martin wykorzystał okazję i zrzucił agenta z dachu. Ten wylądował na śmietniku. Martin dla pewności rzucił mu mini-bombę.

Koniec pracy u Zila Edytuj

Pewnego dnia okazało się że Rod ,,Rumak" Spoiler przeżył jakoś walkę i jeszcze żyje, a co gorsza znajduje się na platformie wiertniczej u profesora Zundappa, współpracownika Zila. Oburzony Zil wyrzucił Ahstona z pracy. Od tego czasu Martin miał parę zabójstw na zlecenie.

Śmierć Edytuj

Profesor Zundapp wynajął Martina Ashtona i jego kumpla by zabił pannę Karolinę, która była świadkiem przestępstwa profesora Zundappa. Ci przyjechali. Panna Fritter (starsza siostra Karoliny) stoczyła jednak walkę z mordercami. Jednego z nich zabiła. Na Martina jednak naskoczyła i ciężko go zraniła, ale myślała że umarł i się cieszyła. Karolina zauważyła jednak, jak ten sięga po pistolet by zabić dziewczyny. Sama naskoczyła i pobiła Ashtona na śmierć. Następne ciało obu bandytów zostało wzięte przez Seana McMissiona i roztopione.

Ciekawostki Edytuj

  • Jego imię z nazwiskiem wzięło się od modelu samochodu: Aston Martin, jakiego modelu jest Martin Ashton.
  • Jego imię wzięło się również stąd że jest lekko podobne do imienia Marcin, a Marcin tak ma na imię osoba, która wymyśliła postać.
  • Jego nazwisko poza modelem samochodu wzięło się również od imienia jednego z Pacerów z mafii profesora Zundappa- Ashtona.