FANDOM

GG-33-049-1 - Projekt wykonany w roku ****, tzw. brat bliźniak SCP-049.

Historia Edytuj

W roku 1949, podczas okupacji Królestwa Hiszpanii na Północnej Części, w grobach znaleziono zwiadowcę Austro-Węgierskiej kawalerii.

Dziennik 5, wers 21

7 czerwca roku 1949 w miejscowości ****** znaleziono grób wykonany przez mieszkańców z narodowstwa Aryjskiego, lub obywateli Cesarstwa Niemieckiego (II Rzeszy).

Obok grobowca był łuk wykuty w znak Nazistowskiej Swastyki (edit z 195*)

Znaleźliśmy także torbę, w której znalazła się adrenalina, rozpuszczona pleśń Uberbetonu, kilka próbek krwi, pleśni i mchu pochodzącego z pobliskiego jeziora. W owym jeziorze miały po nocach ********* *** ** ****** ******. W torbie znajdował się także proch, łyżka, i chusteczka higieniczna.

Dziennik 6, wers 85 - wygląd postacii

To nie był normalny obiekt, jego maska była dosłownie przyklejona, wizjery całkowicie ciemne, a rozbicie ich było praktycznie nie możliwe (szlif szkła nie był ostrożny, szkła były także zakurzone) Maska była skórzana, nie zdawała się strzelać po dotyku, skóra była dokładnie wyszyta, ale pęknięta w jednym miejscu. Intensywnie śmierdziała(zapach) glebą po deszczu.

Nosił także cylinder z lat 30'tych owego wieku, cylinder także nie zamierzał się odkleić.

Nosił długi czarny kołnierz, w niektórych miejscach ubrudzony Uberbetonem (prawdopodobnie pozostałość po pleśni z grobu).

Na rękach skórzane rękawiczki, które także nie mogły się odczepić, a za dotknięciem lekko parzyły. Okazało się że była na nich zawartość inteligentnej substancji żrącej.(wykorzystywana prawdopodobnie do spalenia zwłok)

W ręce kijek podobny do Batona, zakończony szczypcem, a z tyłu dużym ostrzem.

Spodnie czarne, ubrudzone z gleby, buty wysokie zapinane na zamek.

Podsumowanie: Edytuj

Owa postać jest opisywana z trudami aż do roku 1965, Centrum Nauki Westfalli Północnej Nadrenii nałogowo uczęszcza do programów badawczych.