FANDOM

Choroby Systemowe(znane także jako: Wirusy Systemowe, Wirusy Mechaniczne), są to wirusy które spotykają cyborgi i roboty ToborAski, jak i innych firm. Niektóre linie wewnętrzne potrafią atakować procesory i mózgi robotów, przez co zawieszają się, wyczyszczają, lub także atakują swoich.

Rodzaje Edytuj

Wewnętrzne Edytuj

Bunty, czerwone oczy, negatywne nastawienie, niski głos, bardzo gwałtowne ruchy kończyn - Spowododowane jest to atakiem wirusu wewnętrznej linii, lub poprzez terminację reczną. Najlepiej jest dostać się do głównego systemu obronnego czaszki, wymienić nasuwkę z główki twardego dysku, dzięki temu skażenie nie będzie atakować pamięci CPU jak i RAM, ROM może być narażony na niewielkie szkody, jednak to nie będzie miało żadnego znaczenia, w uratowaniu życia cyborga, lub robota.

Zewnętrzne Edytuj

Najczęstsze ataki te, nie są groźne. Ogłuszają lub obezwładniają cyborga, czasami zawieszają się, a w najwyższych wypadkach czyszczą pamięć. W tym wypadku najlepiej jest odłączyć jakiekolwiek połączenia liniowe z innymi cyborgami, by nie narazić innych pobratymców. Po jakimś czasie podać robotowi lub cyborgowi autoskan i wyczyścić pamięć z bezużytycznych wirusów.